Jenni Ahtiainen on porilainen helsinkiläinen, joka pyörittää omaa merkkiä nimeltä gTIE ja jonka on vaikea olla tekemättä ja sanomatta mitä ajattelee. Backline kertoo omien unelmien toteuttamisesta. Se kannustaa ja vastustaa. Se saa ajattelemaan boksin ulkopuolelta ja pyrkii osoittamaan, että kaikki on mahdollista kun lopettaa haaveilun ja alkaa tekemään.

3.1.2015

LIHAA LUIDEN YMPÄRILLE



Se kysyi mitä dusasin eilen. Inspiroiduin miettimään mitä dusasin eilen. Ukolla on omituinen tapa kääntää mun nuppi asteikolle, jossa ei kuulu työ eikä äitiys. Tällä kertaa haistoin eilisen dusailuni yksityiskohdat. Mietin niitä ja dusailun yksityiskohtia oli ajattelemattoman paljon.

Kirjoitin sille, että tykkäsin sen kysymyksestä. Ja ylipäätään sen mielenjuoksusta. Musta se täynnä omituisia käänteitä ja hyvää harmsmaista huumoria. Sen sanat on provokatiivista rehellisyyttä ja lause propagandaa, mutta kappale tai asia on vilpitön. Se on kuin huolellisesti ja kaunolla kirjoitettu vittu-sana.

Epäilen, että mies avaa mun detaljisensorit koska en oikeastaan tunne sitä. Lainkaan. Se jeesasi mua hankkimaan vinyylilevyjä ja osoittautui heti mielenkiintoiseksi. Ja hyväntahtoiseksi. On varmaan monta asiaa, jotka rikkois tän romantisoidun kuvan tästä arkeni kafkasta mutta otin riskin. Kysyin siltä voisko se kysyä multa jotain joka päivä. Tai olla mulle jotain mieltä jotta saan ajateltavaa. Se vastas mulle, että naiset kutsuvat sitä useimmiten mulkuksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti